לחימה עזה: ארבעה לוחמים וקצין נפצעו באורח קשה

קובי פינקלר No Comments on לחימה עזה: ארבעה לוחמים וקצין נפצעו באורח קשה

ארבעה לוחמים וקצין נפצעו אתמול באורח קשה בדרום ובצפון רצועת עזה. שניים מהם נפצעו כתוצאה מפיצוץ מטען, שניים מירי נ״ט והקצין, מחטיבת הצנחנים, נפצע בהיתקלות עם מחבלים

צילום: דובר צה"ל
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

לוחם מסיירת צנחנים ולוחם מיחידת יהל״ם נפצעו אתמול (ראשון) באורח קשה בקרב בדרום רצועת עזה. בנוסף, שני לוחמים מגדוד 601 נפצעו באורח קשה בקרב בצפון הרצועה וקצין לוחם מחטיבת הצנחנים נפצע אף הוא באורח קשה בקרב בדרום רצועת עזה.

הלוחם מסיירת צנחנים והלוחם מיהל״ם נפצעו כתוצאה מפיצוץ מטען. הלוחמים מגדוד 601 נפצעו כתוצאה מירי נ״ט. הקצין מחטיבת הצנחנים נפצע בהיתקלות עם מחבלים.

בתוך כך, בלשכת ראש הממשלה התייחסו הלילה לאישור תכניות רפיח: בישיבת קבינט המלחמה הציג צה"ל את תכנית פינוי האוכלוסייה מאזורי הלחימה בעזה ואת התכניות המבצעיות להמשך. בנוסף, אושרה התכנית לאספקת הסיוע ההומניטרי לרצועת עזה באופן שימנע את תופעות הביזה שאירעו בצפון הרצועה ובאזורים אחרים.

ראש הממשלה נתניהו בראיון לתקשורת האמריקנית: "מרגע שנתחיל את התמרון ברפיח, ישארו שבועות לסיום השלב העצים של המלחמה, לא חודשים. אם תהיה עסקה זה יתעכב, אבל לבסוף זה יקרה. על האוכלוסייה האזרחית: נפנה אותם לאזורים צפונית לרפיח בהם הסתיימו הקרבות. אנחנו בקשר עם המצרים ואין לנו שום כוונה שפלסטינים ירדו דרומה".



0 תגובות